Deletedmom099 3birden hazal zehra amine esma gibi isimler daha güzel lila liya toprak doğa ada esila mesila herkes değişik isim arıyor 🤷🏻♀️
Toparlangeliyosun 3birden ilkim i bence de ele çünkü kızına herkes ilkim diye seslenecek bence ilerde sıkıntı yaşar. En en en hosu "Bade" bi ara bizde düşünmüştük badeyi çok zarif geliyor kulağa bade koy bence 😊
Didi6 3birden Kainat çok asil duruyor. 😍 Elçin ismini de severim. İlk kız olduğu için İlkim de güzel olur.
Daphne 3birden Herkes balım diyecek. Sanki herkes değil de özel kişilerin diyeceği bir hitap gibi. Öğrencim var onun da cemrem adı. O benim ifadesi veren m harfi sona gelmemeliydi diye düşünüyorum.