Leyla_Alexandra Kızlar karnım sertleşti hep bende doktora geldim rahimde incelme var eğer çok kanama olursa bebeği kurtaramayız diyorlar hastaneye aldılar beni şimdi test sonuçları 3 gün sonra çıkıcak lütfen bana dua edin ki kanamam olmasın herşey iyi olsun bebeğimi kucağıma alayım ve rahmi incelip gebeliğini normal geçiren var mı aranızda ?
Maviss Leyla_Alexandra bolca su ic yan yat uzan fazla kipirdama cunku harekt etmen enerjini dusurur ve bebejte harekt eder iyixe yerlessin korkma birsey yok
online_mom Leyla_Alexandra birdenmi düşmüş incelme.daha önce baktırmısmıydınız.çok gecmıs olsun ınsallah kanamanız olmaz.bebeğiniz saglıklı olur 🙏🌸
online_mom Leyla_Alexandra canım yat dınlen.burda okumustum en onemlısı dınlenmek ve su ıcmek 🙏 allahın ıznıyle bıse olmaz ınsallah bebegıne
Maviss Leyla_Alexandra amin bak burda herkes ya hamile ya anne yada adayi herkes dua eder sana inan suan kafam cok karisikkarışık sen diyorsun bebem olsun bende ikinci geliyor ne halt etcem napcam nasıl olacak diye dua ediyorum ALLAH ima