Emel1234 canım benim de hep 1-2 hafta geriden geliyordu ama gelişim geriliği denmez çünkü kordondan giden kan basıncı iyi dedi 32+2 de 1750 gram dı son 1 hafta izne ayrıldım annem geldi iş yapmadım hiç tabir i caizse yedim içtim yattım Bi de keçiboynuzu önermişti Bi arkadaşım onu yedim unu pekmezi kendisi hangisini yersen ben kendini kemirdim 34+4 de 2400 olmuş Dr şaşırdı ne yaptın bebege diye yedim içtim yattım dedim günde 1 saat yüzüp 1 saat yürüyordum onları bıraktım dinlenmeye çalış ve keçiboynuzu ye muz süt yoğurt kaşar hep yiyordum zaten faydası olmamıştı bana