meyram 35+5 haftalık hamileyim kızlar bebeğim genelde saat 17:00 dan sonra hareketlenmeye başlıyor🤭sizce normal mi doktoruma danışmalı mıyım? Birde göğüs uçlarım arada çok sızlıyor bırakın dokunmayı hareket bile edemiyorum😓
Byza meyram meyram sizinkiler erken başlıyor benimki gece 1 de basliyo 4 e kadar neredeyse hiç durmuyo en çok gece hareket ediyo doguncada gece uyumuyucak galiba 😕
gozdeak meyram ay çok hoşuma gidiyor benim sol tarafıma yattım karnım bir o tarafa yamukuyor bir bu tarafa 😂 okşuyorum öyle
Afifee Bende 37 haftalığım rahat son 1 saattir hiç durmuyor sanki gecesi gündüzü varmış gibi geceleri ayrı bir hareketli maşallah. Göğüs uçlarıda sızlıyor evet süt topluyor
meyram Byza canım benimki sabaha karşı 5-6-7 de de çok hareketli 😊 aynen doğunca uykular haram olduu🤭🤭
Aylingizem Mutlaka göğüs ucu kremi kullanmaya başlayın artık bu haftadA.. ki emzirmeye hazırlanabilsin göğüsleriniz.. ben de 35. Haftadayım.. şu an lansinoh göğüs ucu kremi var piyasada zaten sadece diğerlerine bakmayın bile.. o biraz pahalı olduğu için modacruzda ikinci el satılanlara baktım onlardan alıp kullanmaya başlayacağım.. şimdi sürerseniz iki güne toparlar hiç acı Ağrı hissetmezsiniz göğüsünüzde 🙏🏻