Tuba-25 adaçayını demleyip soğutun, gün içinde gargara yapın. Bir defa demlediğiniz adaçayını 3 gün kullanabilirsiniz bir şişeye koyup. Ama asla içmeyin. Sadece gargara yapıp tükürün. Çok iyi geliyor. İnternetten de araştırabilirsiniz. Çok geçmiş olsun