123456M Kızlar biraz once karnim 2 kere titredi sanki boyle balik cirpinir gibi 5 saniye falan surdu ne demek acaba bilen var mi? 37+0 im
07052019 123456M benim haftam erken ama daha önce bi yerde okumuştum. Kordonu çekiyorlarmış sanırım o yüzden titreşim gibi hissediliyormuş
Rapunzel2019 123456M Bende de ilk defa az önce oldu bu. 3 Kez yaklaşık 5 ,6 saniye kadar , değişik bir his amaa 🤗 27 haftalıgım bende.
Beyzakvrkk Melike35 bende 35 haftalığım bugün aynı şey bizdede oldu aa noluyoki dedim eşimde kendin üşüyosun bebekte üşüdü hırka giy diyorum titriyor ta bebek karnında saçmalama allah aşkına dedim demekki kordonla oynuyormuş yaramaz 😍😍😍
NurBulut96 Kordonla oynadığından olduğunu ilk defa duydum bi garip hissettim 🤗🤗 bende de çok sık oluyor 5 6 saniyelik titreşimler, başka bir yerde damara baskı yaptığında oluyor gibi bişey yazıyordu
Eceguldemir 123456M birkaç kez bende de oldu kordonunu çekiyor diye duymuştum 😍 kurban olduklarım sağlıkla alırız inşallah kucağımıza ❤️❤️
Beyzakvrkk Kader12 hıçkırık farklı onu ayırt edebiliyoruz bence pıt pıt ritmik oluyor bir dakika kadar sürüyor hıçkırığı ben ntsye bağlandığımdada tutuyor bazen doktorum hıçkırık tuttu bak diyor bu saniyelik titreme gibi birşey oluyor göbeğin ortasında tamm 😊🤗
Beyzakvrkk Meryemyigit o bi sıvının içinde üşümez diyorum karnın üşürse o suyunda soğur diye savunma yapıyor 😂😁
MrsG Bende hep oluyor 🥰 balığım diye seviyorum zaten. Kıpır kıpır. O yüzden de kordonu boynuna doladı 2 tur zaten. 🤦🏼♀️