Zeynepca kızlar 26+6 ikizlere hamileyim. bikac dakikadırr vajinada bıcak saplanır gibi sancı hissettim 10 saniye falan sürüp geciyor . napmalıymm
Beyzanurlina Zeynepca 27 haftalıgım bende beklım burda bunla ılgılı yazıcaktım yoksa bende sızlama oluyo geçiyo yenı başladı desem yeridir duzensız hareket var bası aşşayamı döndü acaba
Nurrrrr Zeynepca Canım onlar cok normal ben 21 haftalığım neredeyse banada oluyor 2.gebeliğim özellikle son aylar dahada dıklaşıcak insanı yerşnden fırlatıyor resmen 🙈
BirVeraAnnesi35 Zeynepca canm bende 3 hafta aynı şeyi yaşadım bebektendir baskı yapıyordur dedim meğerse idrar yolları enfeksiyonum varmış antibiyotik kullandım çok şükür olmadı bir daha siz yinede bi idrar testi yaptırın ne olur ne olmaz