Melisa9611 Merhaba hanımlar Eskişehir Ümit hastahanesinde bu doktora gitmeyi düşünüyorum nasıl bir doktor
Ztbr Ben hiç memnun kalmadım iki kez gittim memnun olanda var bana biraz kahve ağızlı bı doktor hissi verdi seda deniz isiklara gidiyorum ilk hamileligimde Murat senola gittim iki doktoruna öneririm❤️