Gizemliince Merhaba kızlar 35+4 haftalık gebeyim ve sürekli karnımda sertleşme oluyor. Normal mi bu durum sizlerde de oluyor mu acaba?
Ankara-06 Gizemliince bebek hareket ediyorsa sorun yok demişti doktorum yinede siz doğru bilgiyi doktorunuzdan alın
gozdeak Gizemliince ben 31+1 im bende de aynısı oluyor taş gibi karnım ve hiç rahatım olmuyor böyle olduğunda 🤦🏼♀️
Gmzli21 Gizemliince karninin genelinde mi yoksa bazen sag bazen sol da gibi mi canm? Ben 25+4 bana da oluyor da doktoruma sormustun komple karnin sertlesiyorsa direk bana gel demisti ama tek bir tarafta oluyorsa bebek bir yerini yasliyordur o an fln demisti
Bsrnhtn Gizemliince bende 35+6 canim bende de var doktorum bugün dedi kasılmalarin olmasi normal bu haftalarda hatta artmasini istiyorum doğum yaklaştığı icin yürüyüşü arttir dedi. Bebek hareketlerini say günde 8 defa hareketli olmasi lazim
27_ Gmzli21 Ben 27. Haftadayim komple sertleştiği cok oluyor gün içinde. Bebegin toplandığını döndüğünü falan düşünüyodum. Tehlikeli bir sey mi ki?
Afifee Sırtını poposunu falan yaslıyor benimde oluyor genelde sağda toplanıyor bende 37 haftalığım alan daraldığı için yavaş yavaş çok normal
Gmzli21 Yani bana doktorum sadece o kadarini söylemisti korkmayin ama mutlaka doktorunuza bir danisin en saglikli bilgiyi ondan alirsiniz. Rabbim saglikla vaktinde kavusmayi nasip etsin hepimize 🙏💕