ycllksa canım benim de öyle bir arkadaşım var 12. Haftasında bebeğin yönünü bile hissettiğini hep solda olduğunu söylüyordu. Bende merak ettim ben niye hiç bişey hissetmiyorum diye😂 12+3 üm bende. Doktoruma sordum. Arkadaşının hissettiği kalın bagirsagidir dedi😂 sindirim yavaşladığı için ve sindirim kanalı sol taraftan başladığı için genelde o haftalarda solda şişkinlik segirme gibi şeyler olur dedi. İlk gebelikte 19-20 ikinci gebelikte 16. hafta gibi hissetmeye baslarsin dedi bana