Ayashatun ben vurulali 2 gün oldu hiç bı sıkıntı yok tam aksine anneye ve bebeğe doğumda dışardan gelecek zararlara karşı koruyor şöyle bi mantık var bebeğe bo zarar verecek olsa bu doktorlar salak değil galiba onu göze alamazlar bence biraz mantıklı düşünmek lazım canım her bişey söyleyene inanma o insanlar 6 yil tip okuyor bizden tecrübeli