Glsh1234 Dondurmayı aşırı seven biri olarak artık yiyemiyorum 7.haftalık hamileyim dondurma yiyince midem çok bulanıyor ve kusuyorum sebebi nedir acaba bilen var mı
Nurrrrr Glsh1234 Çünkü sürekli yediğin icin annem hep şey derdi bir şeyi severek sürekli yeme tüksinirsin gerçektende doğru ben tatlıyı seven biri olarak suan felaket tiksinmişim🤷♀️
2cocukluhayatadogru Glsh1234 cevabı sorunun içinde canımmm💗 gebeliikkk🤰🏻 Ben de çok sevdiğim şeylerden tiksinmiştim🥰🥰
defne55 Glsh1234 ben o haftadayken sadece dondurma yiyordum günde 4 5 adet dondurma dışında bisey yiyince kusuyordum
Glsh1234 Nurrrrr Sanem’i Nurrrrr Ben ama hala tiksinmedim dayanamayıp yiyiorum ve her yediğimde aynı his ve bulantı sonrası pişmanlık
gulkara Ben gebelikten önce yemek yiyip bir güzel üzerine tatlımı yer çayımı içerdim. Şimdi yemek yiyince bile midem rahatsız oluyor. Tatlıyı o kadar sevmeme rağmen canım hiç istemedi ve aramadım. 24. Haftadayım bende ve doğru düzgün tatlı yemedim. Bu büyük bir avantaj bence çünkü bana da bebeğe de faydası yok gereksiz kilo
Anneyimki Ben aşırı zeytin seven biriym her sbah 8 10 tane yerimm.. Hamileliktw bi tiksindim 5 ay ne yiyrbildim ne ewe aldım. Elime degsin kusuyordum. Hamilelik bu nolcagı belli olmaz 😄 sennde ondan olmuştur geçer bi kaç aya