Hazal1 iyide ona bsy demediğim halde ettiği lafa bak ben onu savundum oyle diyenlere bakma dedim beni nasil terslemis mantıklı mi yani bu ona karsit bisey demisim gibi. İnsan sinir oluyor böyle yerine daha cevap yazasimiz gelmiyor sonra cevap yazan yok diye konu acip duruyorlar