Bidamla teşekkür ederim cevabınıza. Belki dermatolojik değil içten gelen bir şey olabilir o zaman. Pazartesi hem kendi doktoruma hem belki dahiliyeye gitmem daha doğru olur sanırım. Baya dayanılmaz kaşıntı ve yanma var. Onlar sorun değil bebeğe etki edecek bir şey olmasın da🙏🏻