Didem04 gebelikte daha fazla atar nabız benim 160 170lere kadar çıkyodu ilk gebeliğimde bu 2. Gebeliğim bugnde 110 çıktı daha 4 aylık sonlara doğru nolur bilmiyorm doktorlar kalpte sorn falan war dediler ritim bozukluğu biri üfürm dedi ama çok şükür bi sıkıntı olmadı ama dikkat et stres olma bu yüzden dahada yükseltrsn nabzını rahat ol düşünme 🙏🏻