DamlaClgazbek Arkadaslar sabah wc e gittigimde nisanim gelmisti,doktora gittik hemen.acilmam 2cm sancim pek yok doktor suyun gelince hemen gelirsiniz dedi ve suan 35+4 um sizce dogum.ne zaman gerceklesir
Elfibrhm2609 DamlaClgazbek benim de 35+3 nisanım geldi 37+4 doğum yaptım 😁 normal di doğumum ama açılmam olmadığı sezeryan olmam gerekti🕊