Betl_23 ben 3 kere yaşadım biri erken doğum sonrası gene kürtaj ikisi canlı oldu zordu evet hiç biri kolay olmadı
Malesef bir dusukte evde yaptım o kolay oldu. Ama biri evde kanamam başladı hastaneye gidene kadar canimdan can gitmişti onun için asla evde dusuk yapmayı tavsiye etmiyorum🙁 Allah yardımcın olsun tekrarini yasatmasın ins