vissnelinutella doktordan da hiç memnun kalmadım evet ama, hastane de kötüydü. Doğumhanede tek hasta olmama rağmen şancı çekerken içeriye tek bir bayan alabiliyoruz dediler kayınvalidem gelince annemi dışarı çıkarttılar. Doğuma eşimi almadılar. Bebek doğunca bana emzirttirmediler bi dakka sarıldım öptüm aldılar hemen, örtüye sarıp ısıtıcılı bi masa gibi bişeye yatırdılar bebek hareket edince öttü açıldı çıplak bi şekilde bebek orada tam yarım saat ağladı. Çocuk doktoru gelip ilk kontrolü yapmadan veremeyiz dediler. Bebeğin daha ilk günden burnu tıkandı sonra hasta oldu zaten. Mesai saatinde doğarsa doğum anında fotoğrafçı gelecekti, saat 16:30 da doğuma girdim fotoğrafçı iş yok diye evine gitti dediler. Yarın gelir odada çekim yapar dediler ama gelmedi. Odada da çekim yapmadı. Taburcu olurken unutmuşuz özür dileriz dediler. Yeni doğumların olduğu koridor doluymuş beni normal ameliyatların olduğu koridora koydular. Karşıda çok yaşlı bi teyze vardı sabahlara kadar bağırdı inledi sürekli psikolojim bozuldu. Daha taburcu olmadan sabahın köründe oda süslemelerimi söktürdüler başka hasta alıcaz odaya çabuk toparlanın dediler. O hastanın yakınları daldı odaya sezaryenden çıkacakmış ben daha yatarken oda süslemek istediler tartışma çıktı. Çok olaylıydı yani bi de herşeyde tereyağı gibi üste çıkıyolar. Ben zaten kesik attılar dikişliyim bebeğimin derdine canımın derdine düşmüşüm laf yetiştiremedim yani rezillik çektik resmen.