Selin0719 Ben 36+5 hamileyim ama bebeğim 3 hafta önden gidiyor kilomuz 3.5 olmuş bugün kontrol vardı nstde sancim 100lerdeydi sonra 2 saat sonra yine yapıldı 40 50 20 yanı düzensiz sanci bile değildi çatı muayenesi oldum doktor rahmin yumuşamış dedi deneyimlerinizi dinlemek isterim kizlar 4 olursa hatta 3.900 bile olursa sezaryen dedi sizce ne olur
Selin0719 bsratoprak valla kuzumm doktor 4 kilo çıkaramazsın derse riske atmak istemiyorum:( yani şu an gelirse mutlu olurum