Umze
İyi akşamlar hanımlar. Ben 35+2 hamileyim ve troid ilacı olarak euthyrox 50 mg kullanıyordum. 2 hafta önce ölçüldüğünde düşmüştü ilacı devamlı kullanmama rağmen sizce tekrar neden yükselmiştir? Gerçi doktorum ilacı değiştirip dozajı yükseltti fakat neden böyle bişey oldu onu merak ettim ben. Başına böyle bişey gelen ve bilgisi olan varsa yazabilir mi lütfen.