Kızlar kafanıza göre ultrason kağıdına bakıp hesap yapıyorsunuz alemsiniz ya 🤣 Doktorunuza azıcık güvenin , her kontrolde bakıyor not düşüyor değerleri; bir sıkıntı varsa söyler zaten, her şey nkrmal diyorsa normaldir. Siz kendiniz ultrason kağıdından yorum yapmaya çalışmayın, kendinizi boşa strese sokup karnınızdaki yavrunuzu da stres etmeyin 💋