Seda95 bence kimseyle kıyaslamayın her Bebek bir olmaz her hamile ve her insanın bir olmadığı gibi, aksi olsa doktor söyler hatta gelişimi önde demiş. Kilosundan ziyade gelişimi önemli demişti bana bir keresinde doktorum. İçinizi ferah tutun sağlıkla büyüyüp kucağınıza almak nasip olsun 🍀