Sogksu Bir saat önce kontrolden geldim son dört gün ama bebeğimin gelmeye niyeti yokmuş henüz. Sancımız flanda yok. Sizin nasıl gidiyor normal doğum mu bekliyosunuz 😊
Defneninannesi Sogksu evet normal bekliyorum bende nst sancı çıkıyo ama doğum sancısı değilmiş pazartesi tekrar gidicez sabırsızlanıyoruz artik
Sogksu Defneninannesi bizde normal bekliyoduk ama şimdiki bebişler biraz nazlı heralde gelmek bilmiyolar 😅