Zeynpaysimannesi Hanımlar 4 5 ay mide yanması sürekli yaşıyordum artık ağlıyordum her yandıkça o dereceydi fakat geçen gün aniden anlamadığım şekilde birden mide yanmam geçti ve artık hiç olmuyor sizce nedeni ne olabilir ?? Bu arada 37+2 haftalığız ve bugün nst de 20 dk bir olan 100 leri bulan sancılarım çıktı 🤦♀️
Serman Zeynpaysimannesi bebek aşağı inmiştir mideniz rahatlamıştir. Ben de 37yi doldurdum. Mide yanmalarim tam gecmese de rahatlatti:)
medine_ Zeynpaysimannesi benim de 36.haftamda geçti yani bu hafta.sebebini ben de merak ettim acaba bebek aşağı mı indi🤷🏻♀️
Seda05 Zeynpaysimannesi 38+3günlüğüz mide yanmam hiç geçmedi karnım aşağı düştü ama hala ilk günkü gibi cayır cayır yanıyo 😔😔
Zeynpaysimannesi Serman çok şükür ya valla öyle büyük bir rahatlıkmış ki , ama 2. Sezaryen olacak inşallah normal yolla gelmeyi denemez minik 😃