Ikizannesicaca Seda_123 aman dikkat et benimde oyleysi bianda kisalma olabiliuo ck dikkatli olmk lazim
Ozge3747 Bserappp Valla ben 25 mm le serklaj oldum. Haftanız da önemli burada, küçük haftada 30 mm in altındaysa risklisiniz demektir. Hele dikiş yoksa kendinizi hiç yormamanız gerekiyor.
Bserappp Ozge3747 29+2 yim açılma Yok o yüzden haftam da ileri serklaj için 26 haftalıkken oldu bu durum günde 3 magnezyum ve 2 kez de nidicard diye ilaç kullanıyorum kasılma olmasın diye
Ozge3747 Bserappp Evet haftanız ileriymiş serklaj olmaz zaten büyük ihtimalle ama avantajlısınız birkaç hafta daha atlatırsanız riskli dönemi geçiriyorsunuz. Yatarak falan idare etmeye çalışın artık. Kendinizi yoracak şeyler yapmamalısınız. 😉
MMinee Gunesssssss Bende hem hunileşme hem kısalma 0.6 mm kese sarkması ne ararsanız var. 13. Haftada serklaj oldum 36+6 dayım. Doktorlar bile hayret ediyor nasıl doğurmuyorum diye🤔
online_mom Benimde 20.hafta kontrolumde 29 mm ölculdu ama doktorum yat dınlen ayakta kalma falan demedi.progestan fıtıl verdı kullan bıdaha geldıgınde bakalım dedı ama ben korkudan uzanıyorum genelde evde 😌🙏