Edaaks Kızlar hazırlık yaptınız mı neler aldınız neler kaldı? Öncelikleriniz neler oldu 🤷🏻♀️ Biz bi paket yeni doğan bezi aldık battaniye 4 tane 5 li takım. Tulumlar takımlar aldım. Ama çok az daha sizler neler yaptınız
Oglusum89 Edaaks 28 haftalıgım her seyımız tamam bir tek dolabı alınıcak kıyafetler ütülenip asılcak odası düzenlenecek saglıkla kavusalım ınsşlah ☺️
Gizemabc Edaaks çogu kıyafetini aldım. Bebek arabası, park yatak, gardrop aldık. Bebek bakım ürünleri ve benim için alınacaklar var daha🤦🏽♀️ Bence eksiğimiz çok
Ayse2121 Edaaks https://eksiup.com/p/28144289bvng bunlarlarda bikac eksiklerin tamame arabasi filane ole ufak tefek eksikler var beşiği küvet bez islakmendilleri 😝💙 şükür
Guligul Alisverisin %90 i tamam. Yikama silme utuleme yerlestirme islerine 2 hafta sonra baslayacagim. Bel agrim var gun icinde ayakta kalmak cabuk yoruyo. Oyle boyle dualarla ilerliyoruz bakalim hayirlisi..
Guligul Oglusum89 baslik 26 haftaliklar yalniz .. siz 28 haftalik basliklara istediginizi yazabilirsiniz.
Oglusum89 Guligul Rahatsız oldunuz heralde bundan sonra hangi başlığa ne yazıcam diye size sorarım ☺️