Meren429 Acile rahatsizligimdan dolayi gittiğimde 3 haftalik hamile oldugumu ögrendim. Beta testim 24 tü. 2 gun sonra kadin doğuma çıktım. Tekrar beta hcg istedi 72 saat sonra 153 tü. 5 gun sonra tekrar kadin doguma ciktim tekrar istedi 1900 lerde cikti. 2 gun sonra tekrar kan vermemi istyor. Yarin 5. Haftaya giriyorum bukadar cok kan vermem normal mi
Annebebek38 Meren429 ben sadece 2 kere vermiştim cnm onu da ilk verdim 147.5 çıktı doktorum 2 gün sonra gel kan ver iki katına cikiyosa tamamdır benim ici dedi 2 gün sonra gittim 508.5 çıktı cnm şuan sadece ultrason muayenesi var
GKBR2 ben gebeliğimi öğrendiğimde değerim 6ydı. 30.000leri görene kadar kan verdim hep 2-3 güne bir. Normal yani. Hayırlı olsun bu arada ☺️🌸
Meren429 Cok teşekkur ederim. Cok tedirgin ve stresliyim. Durup dururken vajinal ultrasona sokulmaya zorlandim. Yaptiramadim da. Yarin 5. Haftaya giriyorum. Cevremde hamileliginde hic yaptiran yok. Bi kanamam bi şüpheli durumum yok. Cok uzuldum bugun. Zorundaymisim muamelesi gordum
Mevr Valla ben sadece bir kere kan verdim 600 lerde bir değerdi onu doktora gösterdim bir daha hiç istemedi benden 🤷🏻♀️ Vajinal muayene de istemedi ama isteseydi de ben karşı çıkardım Erken dönemde sıkıntı olabilir diyorlar istese de yaptırmamanı öneririm yine de sen bilirsin tabii 🤗
Ezgievrenn Düzenli artış oluşmuş tekrar vermenize gerek yok ki. Ben ilk acillik oldum rahatsızdım adetime 5 gün vardı 3.9 du. Adetim gecikti baş dönmesi mide bulantısı falan derken dedim hamileyim galiba. Adetin son günü kan verdim 1000 çıktı. 2 gün sonra tekrar ettim 2500 olmus. Suan 6 haftalık hamileyim çok şükür bişey olmadı. Yarın da ilk kontrolüm var bakalım hayırlısı. Herşey güzel olur içini ferah tut 😘 iyi düşün
Melisaisler Evet benimde ilk 446 ydi 8 gun sonra 4440 olmustu kese gorunuce artik kan almicaz dedi ilk gebeligimde 300 du 578 oldu sonra 465 e dustu dusuk yapmistim ama sizin artis guzel artmis kimyasal gebelik dusuk tehlikesi var mi diye aliyordur korkma bebisin gayet iyi 😘
Meren429 Evet duzenli artış var ama hala kan vermemi istiyor. Vajinal ultrason icin iki defa yattim kendimi zorladim biraz girdi ama korkudan kasilinca cekti cikardi. Normal bi kontrol icin gitmistim hic bi sikayetim yok bi agrim kanamam yok. Normal Ultrosanla bile bakmadi. Vajinalde israrci oldu baktirmassan baktirma ya dis gebelik varsa ya karninda patlarsa ya ic kanaman olirsa gibi seyler dedi. Cok agladim. Beta testi normal yukselmeue devam ediyor. Bi agrim sikayetimde yok durup dururken bu duruma maruz kaldim. Ilk hamileligim daha cok stres ve kaygilarla doldum