Kizkalesi Kızlar gebelikten önce toz alerjisi olup gebelik dönemin de de ilaç kullanan varmı, kullanıyorsanız hangi ilaçlar.
Nesexx Kizkalesi alerji ilaçlarını kullanmayı kesinlikle önermiyorlar benim polen alerjim var çektim burnum bende yoktu artık kaşımaktan kanıyordu 😤
Dlk3 Kizkalesi Benimde sünizit alerjim vardı mayıs Haziran’da hamileyken çok cektim polenlerden dolayı bana serum verdi enjektörle burnuma sıkıyordum iyi gelmişti
Raniniii Kizkalesi benimde ev tozuna karsi alerjim var mumkun oldukca evde iş yapmamaya calisiyorum ilacımı kullanmama izin vermedi doktor o yuzden dikkat ediyorum hep ama çok zor 😭
Minica_Eylul Kizkalesi 2 hafta önce oldu bende de nazoster sprey kullanırdım hep hem kbb hem kadın doğum doktorum kullanabilirsin dedi 👍 zaten bir kaç güne kullandım mi geçiyor hep.. geçmiş olsun..
Kizkalesi Nesexx canım bende kaşıntı değilde tıkanma oluyor. Bir hafta evi süoürmeyince farkettim valla burnum püfür püfür havayı iletiyordu bende grbelil riniti sanıyorum dört aydır nefes almadan yaşıyordum resmen.
Nesexx Kizkalesi kaşıntı tıkanıklık öldüm öldüm dirildim burnumu açıyorum 15/20 dk sonra yine aynı tuzlu su denedim eczaneden okyanus suyu aldım sirkeli su bile denedim zamanla geçiyor biraz sabırlı ol
Mevicka Gebeliğimin ilk gününden buyana alerjiyle uğraşıyorum. İlaçsız duramadığım için doktor zyrtek verdi oda tam bi fayda sağlamıyor ama yinede hergün kabarmaktansa iki üç güne bir kabarıyor. Allah yardımcın olsun çok zor.
Kizkalesi Nesexx geçmiyor canım ya geçer gibi oluyor sadece valla strese giriyorum yine iliadin kullanmaya başladım
Dlk3 Kizkalesi Valla ilaç veremiyoruz dedi serum yazarım dedi burnuna sabah akşam çekersin iyi geldi atlatmıştım istersen sende öyle bişey yap gittiğin doktora söyle öyle bişey sana da iyi gelebilir
Raniniii Kizkalesi bende yaramamisti denedim cunku cok kötü oldum esim süpürüyor sagolsun riske atma kendini bence yardim edecek biri varsa ona yaptır