Mskywalker Kızlar ayak baş parmağımda tırnak batması oldu iltihap var şişti yani. İltihap sökücü bir krem kullandım doktoruna sorup ama iyi gelmedi. Şimdi eşim eczaneden kara merhem almaya gitti. Bir zararı olacağını sanmıyorum ama kullananlar var mı aranızda? İki gündür aynı şikayetle doktorumu darlıyorum da bu akşam sormayayım bari dedim 🤓 antibiyotikli kremi kullanabileceğimi söylemişti doktorum. Kara merhem de sıkıntı yaratmaz herhalde değil mi 🙄 valla parmağım alev alev yanıyo çok fenayım
Nesexx Mskywalker tırnağını kaldırmayı denesen çok iyi olur o iltihap da bir kenardan çıkar aynı sorun bende de var batma olmasın diye sürekli pamuk koyuyorum
Merve3 Mskywalker ayni sikinti bendede var basparmagimda bide biyere vurdugum zaman oyle sizliorki anlatamam ne yapcam bilmiorm
Enna Hamilelikte sıkıntı oluemu bilmiyorum canım ama kara merhem iyi gelir daha önce aynı sebepten kullandım iyi geldi geçer inşAllah geçmiş olsun
Mskywalker Nesexx canım kaldırdım ama iltihap çıkmıyor daha önce çıkmıştı. Kara merhem ağrısını aldı inşallah iltihabı da alır 😞
Damlamayse_nur Kara merhem cok iyi iltihapi cekiyor da hamilelikte kullaniliyor mu onu bende merak ettim🤔 kara merhem bulamadigim zamanda parmağım intihap kapmıştı annem kuru soğanı ocagin üstünde pişirdi sıcak (aşırı degil) olacak şekilde bekletti baya iyi gelmişti
abcd1234 Damlamayse_nur evet soğan olayı çok iyi geliyor. Bi deneyim isterseniz.faydasını görmüştüm bende.
Mskywalker Kara merhem ağrısını aldı biraz ama ayakkabı giyemiyorum hala. Evde yürürken de çok zorlanıyorum. Bu akşam da merhemleri kullanacağım eğer geçmezse yatarken soğan bağlıcam en son çare olarak. Ayağımın ağrısından doğum korkusu kalmadı valla bende.