Burcu77 Leylaa76 benim bebisde 29 haftalik ters duruyor ama doktor sorun degil asagiya baski yapar dedi sadece zamanla doner insallah😻
medine_ Leylaa76 benim 34te başaşağıydı 35te ters dönmüştü şimdi 36 tekrar başaşağı döndüğünü düşünüyorum
Sumertt44 Benim canm ayni haftada post actim bnimde 34te yukaridaydi bugun kontrole gittim doktor dedi asagida 36+5oldum hic sikinti yapma doner
Betullmim Şimdiki doktorlar bu çocuk ters gelecek deyip sezaryan tarihi verenler var ama yaşı büyük olan tecrübelilerden Doğum sancısı başladığı gibi dönen bebekler bile olduğunu duydum . Yani bunu dert etmeyi bırakıp bebeğin geleceği zamanı beklemek en iyisi zaten yine de dönmezse zorunlu sezaryan yaparlar
Leylaa76 Betullmim aynen benim doktor diyor 2 hafta sonra gel sana seçenekler vereceğim ne yapmak istediğini seçersin ne yapmak istediğini dedi hiç bilmiyorum ne yapacağımı