Lamia_Kolat ya yatışınz yapıldıysa inşallah erken doğum olmaz durdururlar serumla flan.
Bende şuan 29 haftadayım. Benim çok fazla kasılmam oluyo hatta hafif bi ağrı oluyo karnımda kasıklarmda belimde 1 hafta sonra kontrole gidicem. Kasılma dediğiniz karnın çok sert olup toplanması mı.