Merhaba güzel hamisler.
20 haftalık ikiz gebeliğe hamileyim. Yavaş araştırmalara başladım ama kararsız kaldığım 1 konu beşik mevzusu.
ama görüntü olarak çok sık.
tabii ben 2 adet alacağım için maddi anlamda da düşünmem gerekiyor.
Aranızda besikeri alan mutlaka vardır tercihleriniz ne yönde oldu yada olacak fikirlerinizi bekliyorum.
sağlıkla kalın.