Yelz_91 öncelikle hayırlı olsun, sana da hep çoğul gebeliğin risklerinden bahsedebilirler bu gerçekten can sıkıcı oluyor kendini hep stres altında hissedip hamileliğin o heyecanını doyasıya yaşayamıyorsun, inşallah hep güzel şeyler duyarız,20+6 olduk biz de iki kızımız olacak inşallah🥰