BuluttSecil Bugün sezaryen günümüzü aldık.17 ekimde kızımız geliyor inşallahh. Var mı aranızda pişti olduklarımız hanımlar 🙏🏻💕💕
NurGrlek BuluttSecil sağlıkla kucağınıza alın inş🤲🏻🌺 kendi isteginizlemi acaba Benim ilki normaldi bunu sezaryen istiyorum doktorum karar vermek için çok erken dedi oyuzden sordum🙈
BuluttSecil Eceanil 34+6 da verdi. Zaten sezaryende bir standart var genelde 39 da alınıyor ama haftasonuna geldiği için 38+5 dedi ☺️
BuluttSecil NurGrlek teşekkür ederim. Evet ben zaten karar vermiştim ama doktorum da tansiyon sebebiyle daha uygun gördü ☺️🙏🏻
Turkanoruc94 BuluttSecil ayni benim gibi bende hafdaya cuma 38+5 sezeryana gidiyorum rabbim her kese saglikli dogumlar nasib etsin
BuluttSecil elifeceylan ben de süreci bildiğim halde bir korku var içimde hele son zamanlar daha da zormuş
elifeceylan BuluttSecil ben sadece yaranın ne zaman sürede iyileşeceğini düşünüyorum korkum yok her şekilde doğması gerekiyor bebislerimizin😍
ozqeyenigun Zynboguz Allah'ın izniyle ins bebegimizi kucağımıza alırız.sezaryen olan arkadaşlarım kolay oldu diyor umarım bizimde öyle olur