Fdle Bir erkek olarak yorum yapmam ne kadar doğru bilmem ancak, Memorial Dr. Özgüç ALTUN ile başladığımız serüvene bir ara fiyatlardan dolayı başka hastaneler ve doktorları denedik ancak geri Özgüç Bey'e dönüş yaptık ilgi, alaka, olumsuz durumları bile olumlu hissettirecek şekilde anlatabilen naif bir beyfendi