Allah’ın biçtiği ömrü , saç kestirerek kısaltmayı mantıklı gören nasıl insanlar olur bilemiyorum. Bu düşünce Allah’a şirk koşmaktır ya da dini bilgi eksikliğidir. Batıl inançtan çok öte cahilliktir bu arkadaşlar. Yapmayın Allah aşkına. Biz kimiz ki Allah’ın bi evlada verdiği canın süresiyle oynayalım.Çok etkileniyoruz bu dönemlerde çevredekilerin her dediğinden ama bazılarını akıl süzgecimizden geçirelim. Kader denilen bir şey var. Ha inanmazsınız bunu söylersiniz tamam derim saygı duyarım ama hem Allah’a inanan bir müslüman böyle bir şeyden çekinmesi çok yanlış. Hamilelikte böyle batıl şeylerden etkilenebiliriz ruhsal geçirdiğimiz dönemden ötürü ama sakin kafayla düşünelim bunlar yanlış şeyler. Allah hepimizin çocuğunu sağlıkla kucağına almayı nasip etsin