Merhaba arkadaşlar
Evde yapılan idrar testi ile hamile olduğumu öğrendim.çalışan biriyim.fakat çalıştığım yerde sigortam hala yapılmış değil.patronuma söyledim hamile olduğumu girişim yapılsın ki Doğum sonra ücretlerden yararlanayım diye.fakat 1 yada 2 ay sonra yapılacağını söyledi.şimdi bu kanun nasıldır.siğortam yok diye hastaneye bile gidemedim daha.hastaneye gitsem çalışan gebe olarak gözükmeyecem.daha sonradan yapılsa sigorta Doğum ücretlerinden yararlanabilir miyim?