Nilduenilun Öncelikle merhaba... Benim gibi son haftalarına giren hamileler merak ediyorum sizlerde benimle aynı şeyleri yaşıyor musunuz? 38+1im ve son bi haftadır çok değişik belirtiler yaşıyorum, kasıklarım ağrıyor, yürüdükçe bebeğim aşağıya doğru ağırlığı artıyor bu yüzden de pelvik kemiklerim ağrıyor doktoruma dedim bunlar çatın doğum için hazırlık yapıyor normal dedi, bir de sizlerde yaşadınız mı bilmiyorum ama ben gece nokta şeklinde kan gördüm günlük pedim de ama çok çok az noktacıklar şeklinde. Bugün de çatı muayenem oldu doktorum normal doğum için ideal dedi normal doğurursun dedi açıklık var mı yok mu söylemedi. Bebeğimi hep aşağıda taşıdım bütün hamilelik boyunca o yüzden aşağıya indi mi çıktı mı bilemiyorum anlamıyorum daha doğrusu. O kadar sabırsızım ki doğurmak istiyorum. Bunca şeyi yaşıyorum. Böyle yaşayıp o hafta doğuran oldu mu? Çok merak ediyorum ilk gebeliğim... Gelin son haftaları konuşalım😌
nartanemm bende 38 haftadayım benimde belirtilerim bu yönde bıçak saplaniuor resmen aşağıda kızımda aşağıda bugün doktor muayenesi olduk bizde haftaya gelir dedi açılma yokmuş yürüyüşten sonra o nokta nokta gibi kan lekesi gordum bende yürüyüşe bu günlerde önem vermek lazım 2 3 gun once gordum devami yok
Ascvk 35+3 üm kan dışında bu belirtiler bende de var 🤦🏼♀️ Özellikle yürürken ki aşağı çok baskı oluyor. Ve bel boşluğum çok ağrıyor 🤷🏼♀️ Üstüne bide ara ara karnımda inanılmaz sertlikler oluyor çok canım yanıyor oğlum çok hareketli hareketleri de artık Çan’ımı acıtıyor