Sugar63 Kızlar 7. Haftdayım bugun de muayensi sırasında tansiyonm 14 e 7 cıktı... Dr yarın sabahta ölctür bilgi ver dedi Sizde oldu mu? Önemli mi sizce cok morelim bozuk? Ne yapmam geewkiyor?