Pelinnn ben oğlumda öğrendim ikinci gebeliğim 12 haftalık ikili tarama testine denk geldi sordum kız olabilir dedi ama belli olmaz dedi. Eğer özelde olursa bebek gösterirse kendini öğrenebilirsiniz. Devlette soylemiyolar 😡 şuan 15 haftalık oldum yarın gidicem inş söylerler yoksa hastaneyi Ateş'e verecem 😂