Bsrnhtn Kizlar 36. Haftada kordon bebegimin boynuna 1 kere dolanmış doktor 2 hafta sonra gel dedi ama ben bekleyemem o kadar haftaya yine giderim düzelme ihtimali var mi ?? Yada bu durumu yaşayıp atlatan var mı ??😏