Bfgm Karamelek- kendi doktorumda inşallah ilk gebelik gerek yok falan demez.. Teşekkür ederim.. Sizde bir şey çıkmış mıydı? Yoksa olağan bi durum mu dediler.
Karamelek- Bfgm bende hiçbr şey çıkmadı aylarca boşuna koşturdum ama doktorum yine de kan sulandırıcı iğne kullandırıyor bana şuan
Minicikkiz Bfgm bende özelde kürtaj oldum. Çünkü devlette sancıyla bebeği düşürüp sonra kürtaja aliyolarmis. Evet kimse bişe demedi. Hayırlısı olsun hakkımızda 🙏