Bfgm gecmıs olsun kuzum bende 1 ay once oldum 9+1 de kalp atısı durmus 10.hafta kontrolde ogrendık.. bebeği patolojı ve genetık tanı testıne yolladık +2 kromozom fazla olusmus dollenme sırasında hem down hem de edwards sendromu varmıs nedenını ogrenmıs olduk doktorum senden ya da esınden kaynaklı bır sorun degıl ıkıncı gebelıgın boyle olacak dıye bır durum soz konusu değil dilerseniz eşin ve senden kan alarak genetık testını yapabılırsınız ama ılk gebelıgındı buna da gerek yok dedı suan ıcın yaptırmayacagım. Edwards sendromu 10.000 de 3 kısıde gorulen bır durum ve cogu anne karnında kalp atısı duruyormus..nasip her sey Allahtan siz bebeği gonderdınız mı teste?