Mucize_12 geçmiş olsun öncelikle, 5 yaşında bir kardeşim var annem hamileliğinde doktora gitmişti ve doktor down sendromlu olduğunu, belden asagisinda da engel olduğunu doğarsa yaşamayacağını söyleyip birkaç evrak ile aldırması için fakülteye gönderdi .. Annem hiçbir zaman inanmak istemedi Allah verdiyse bir bildiği vardır o almadıkça ben bebeğimin canını alamam diyerek aldırmadı ve farklı doktorda devam etti vs. şuan dediğim gibi kardeşim 5 yaşında hiçbir sorun engel yok aksine maşallah çok zeki ve akıllı bir çocuk:) İçinizi ferah tutun duanızı eksik etmeyin inşallah sağlıklı bir şekilde kucağınıza alırsınız aksi olursa bile cenneti garantilemiş bir melek belki sizinle olacak ❣️