Emellezel Kızlar ben 22+2 günlük hamileyim bugun öylesine doktora gittim bebeği görmek için doktor bebeğin toplandıgını sıkıstıgını söyledi istirahat et dedi zaten normalde evde çok fazla ev işi yapmıyorum basına gelen var mı??