Yegino doktor hakli kalitsal olarak vucudumuzda beynimizde normal doguma hazir ama biz o kadar tembel yasiyor ve sagliksiz beslenmiyoruz ki bence mudahalesiz normal dogum cok az artik yoksa annelerimiz evde kesi dikis le mi dogum yapiyodu bnm babannem 11 dogum yapmis evde misafr agirlarken gidip yatak odasinda dogum yaptim bebegi yatorip misafrlerin yanina dondum diyo bizz nerdeee aylarca hastahane kuyrugunda gunlerce sanci cekerek epiduraller epizyolarla zar zor dogurabiliyoruz 🙈😣😂😂