Prensimi-bekliyorum canım 29+2 yiz bizde bende maalesef sezaryen olmak zorundayım olduğum ameliyattan dolayı gönlüm çok istedi ama olmuyor nasip böyleymiş.. Bende korkuyorum inanki nasıl kesilcem napicam nasil toparlanicam cocugumla ilgilenmek istiyorum nasıl olucak bazen kendimi darliyorum ama ışte sonra minigim oynuyor ya diyorum senin varlığına şükürler olsun herşey değer senin için yaşamadan birşeyleri ogrenemicez hayırlısı olsun diyorum sakin ol takilma tadını çıkart hersekilde değerlendir😄😄🌸