Esra2019 Kızlar ikisini yaşayan var mı yada bir bilgisi olan? Normal doğumda doğuma kadar acı çekiyorsun sezaryende doğumdan sonra diyorlar evet ama hangisi daha acılı
seymakumatarnsf Esra2019 Ben yaşamadım ama kişiye göre değiştiğini düşünüyorum. Her ikisini yapan tandıklarım var. Biri sezeryan daha kolay ertesi gün ayağa kalktım diyor, diğer normal doğum çok kolay diyor. Acı eşiğinize bağlı bence😊
defne55 Esra2019 kişiye göre değişiyor bence kimisi sezeryan yapıyor ikinci gün ayağa kalkıyor kimisi normal yapıyor 1 ayda zor toparlanıyor insanın canının bek olması lazım biraz 😊
Senazencir Esra2019 kesinlikle kişiden kişiye değişen bir şeymiş ben de çok korkuyorum 37. Haftaya giricez doğumum nadıl olacak bilmiyorum
Nilveannesi10 Esra2019 geçen hafta bugün sezeryan oldum . Allah mecbur bırakmasın der susarım. Ayağa falanca saat sonra kalktım derlerdi evet mecbursun doktor gelip yürütüyor zaten. Ama o acıyı kimse demiyor . Tüm arkadaşlarıma kızdım bu yüzden 😂
dvran22 Bu durum gerçekten kişiden kişiye değişiyor Benim yengem 3 normal doğum 1 sezeryan yaptı sezeryan daha zor diyor Ama bi arkadaşımda normal daha zor diyor Herkesin acı eşiği farklı oluyor o yüzden bu durumlarda kişiden kişiye değişir diyebiliriz ..
Deniz_89 Sezeryan oldum ameliyattan 3 saat sonra ayağa kalktım yürüdüm sadece ilk ayağa kalkış ağrılı oldu sonrası eşimin desteğiyle çok kolaydı🙏
Deniz_89 Esra2019 tabi odaya çıkar çıkmaz bebeğimi kucağıma verdiler ebeler hemen emzirtti ve sütüm geldi.dikiş aldırma diye birşey yok canım çünkü yapıştırıyorlar dikiş değil 🤗 ertesi gün çıkınca evimde banyomu yaptım hersey çok kolaydı hiç korkma
Littleprince_smother Esra2019 normal doğum sancısı çektim o bile beni mafetti acil sezeryana alındım ertesi gün ayağa kalktım ve iki haftalık bebeğim var hiç yatmadım hep ayaktaydım bebeğime kendim baktım çok şükür sezaryenden korkuyordum ama hiçbir şey yokmuş bana göre rabbim herkese şifa versin 🙏🏻♥️