Kismetmira benim ilk hamileliğim, hep kızım olsun isterdim bekarken de öyle ama hamileliğimin başından beri erkek hissediyordum açıkçası doktor kız deyince şaşırdım 😂 ama eşim ve eşimin ailesi hep kız istiyordu kayınvalidemin 3 oğlu var. Tabi hem erken olduğu için hem de kesin demediği için emin olamıyorum ben de