_busraqok 37+1 de çatı muayenesine girdim eve geldim açık kırmızı renkte kan geldi çok az. Bu durumu yaşayanınız var mı ?
Misskokulumm _busraqok of ya ben de 1 hafta sonra olcam korkuyorum kanama leke olacak diye erken çünkü
dvran22 Bende 39.haftada çatı muayenesi oldum azıcık kahve kırmızı arası bi renkte kan geldi bi daha da gelmedi, dün yine çatı muayenesi oldum ama dünki muayeneden sonra hiçbir şey gelmedi ne akıntı ne leke
_busraqok Benim sürekli akıntım var ama kan gelmesi beni şaşırttı devamı gelmedi ama ne sancı ne kanlı akıntı 🤷♀️
_busraqok Normal öyleyse canım benimde 37. De yaptı ben yanlış anladım 36 da yapıyor sandım . Artık Doğumu belirlemek için bakması lazım kaçınılmaz sona yaklaşıyoruz 🤷♀️ Misskokulumm